30948
Pozostałe zbiory
W koszyku
Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób przedstawia instrumenty komunikacji, wybór mediów reklamy, działania public relations, rolę marki, opakowania i merchandisingu w promocji i rozwoju produktów, przydatności wystaw i targów do realizacji celów promocyjnych oraz możliwości stworzone przez nowe media w komunikacji marketingowej.
Status dostępności:
Czytelnia Lędziny
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Marketing communications" 2000.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej