30948
Pozostałe zbiory
W koszyku
Książka zawiera: - wiedzę z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się, - najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania, - praktyczne implikacje opisywanych idei, - analizę problemów nauczania na początku XXI wieku, - wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania, - atrakcyjną i komunikatywną formę prezentowanych treści uwzględniającą najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników. Podręcznik przeznaczony dla: - studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich, - studentów psychologii, - studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego, - nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Lędziny
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 389-421. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej