30948
Pozostałe zbiory
W koszyku
Ogilvy o reklamie / David Ogilvy ; tł. Agnieszka Rogalińska. - Warszawa : Studio Emka, cop. 2013. - 228 s. : il. kolor. ; 26 cm.
Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowejö (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Status dostępności:
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 220
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej