30948
Status dostępności:
Wypożyczalnia Lędziny
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 269-278. Indeksy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej